Vizsgálatok, műtétek szervezése


Recepció/telefonos ügyfélszolgálat.

Az elmúlt 10 évben nagyon sokfajta közegben dolgoztam, találkoztam multinacionális szemlélettel és családi vállalkozások mozgatórugóival is. Mindenhol tapasztaltam, hogy a mindennapjainkban nélkülözhetetlen egy stabilizációt adó erő, ahova bármikor, bátran fordulhatunk. Ehhez szeretnénk lehetőséget teremteni, főleg azoknak, akik szakorvosainktól, terapeutáinktól kérnek segítséget és meg kell mutatniuk azt az oldalukat, amit néha önmaguknak is nehéz.

Ez számomra a fő motiváció, hogy egy képzett, emberközpontú és szakmája mellett elkötelezett csapat tagjaként segíthessek a felmerülő problémák mielőbbi megoldásában. A Kézklinikához forduló páciensek nehézségeivel sok szempontból tudok azonosulni és azt tapasztalom, hogy ez gyakran segít áthidalni mind a távolságot mind a kommunikációs kihívásokat.

Szakorvos, gyógytornász-fizioterapeuta és diagnoszta kollégáimmal arra törekszünk, hogy aki hozzánk fordul, azt az ellátást kaphassa tőlünk, melyre neki van személyre szabottan szüksége; a betegutak koordinációja azt is lehetővé teszi, hogy pácienseinkkel szorosan tarthassuk a kapcsolatot, hiszen nem csak praxis közösséget alkotunk, hanem odafigyelünk a pácienseink igényeire, kérdéseire, igyekszünk azokat ellátni és megválaszolni az információáramlás folyamán.

Mi így működünk jól, csapatban, hogy Ön is jól működjön, az életben!